Saturday, March 16, 2013

Vreau sa cresc deodata cu copacelul meu

Bine v-am gasit!
Eu sunt Stephanie si sunt cea mai tanara vALLuntara. Acum doua saptamani am implinit 4 ani.
Am primit o frumoasa carte Animale de Ferma ( o puteti lua acum cu 15 lei,o oferta super) de la Editura All pentru un scop caritabil. O recenzie cu cel putin 15 comentarii ne aduce un copacel pe care il vom planta in curtea scolii surorii mele. Voi participa si eu la plantarea lui,il voi ingriji si ne vom masura impreuna,sa vedem fiecare cat am crescut.
Asadar,aceasta carte participa la campania vAlluntar initiata de Grupul Editorial All,cu sprijinul Romsilva.

Recenzia mea va contine parerile mele,dar si cele apartinand mamei si surorii mele,Jenifer.

Stephanie:
-cartea e cu iepurasi,porci si vaci
-imi plac iepurasii ,sunt atat de dragalasi
- am vazut animale pe care nu le cunosteam
-de multe ori merg cu cartea in coltul meu de citit si ma uit la poze


Jenifer:
- cel mai mult mi-a placut ca erau multi cai 
-fotografiile sunt super,clare si foarte frumoase
-vad multi iepurasi,porci,gaini,cai,oi,vaci,caprioare


Mama:
- imagini de o foarte buna calitate
-educativa,chiar si eu am invatat multe lucruri. N-am stiut ca un pui cantareste 40 de gr cand vine pe lume si poate sa manance doar dupa 24 de ore
- de cate ori iau copiii cartea in mana,petrec cu ea minute bune si se pierd prin multumea de imagini
-este o unealta care ajuta si la dezvoltarea comunicarii, foarte multe intrebari mi-au fost puse
- marimea a fost bine gandita, desi probabil unui copil i se pare grea, o pot prinde cu usurinta in mana si le inspira incredere ca au voie la carti atat de groase
-singurele pagini pe care le-am intors mai repede sunt cele cu reproducerea la cai, varsta copiilor mei mi s-a parut prea mica pentru ele. Poate daca nu era vorba despre cai era altceva :)
-per ansamblu, recomand cu mare drag aceasta carte,la fel o fac si fetitele mele


46 comments:

  1. Replies
    1. O recomand cu mare drag. Pozele sunt foarte frumoase si nu cred sa fie copil sa nu iubeasca animalele :)

      Delete
  2. ma bucur ca mai citesc copii din ziua de azi.felicitari parintilor tai pentru ca au crescut o comoara si nu renunta la aceasta pasiune:te va duce in lumi nebanuite de multi dintre noi.spor la plantat!;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mama spune ca mi se face toata fata un zambet cand ma cheama la citit :) Pana invat si eu literele ma bucur ca sunt astfel de carti,mi-am petrecut mai mult timp cu ea decat cu cele desenate.

      Delete
  3. :) cea mai induiosatoare recenzie. Coltul de citi al Stephaniei mi-a adus aminte de coltul meu de citit din copilarie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tocmai am postat si o poza cu coltul de citit:) Azi tocmai l-am mutat,avem un copac mare desenat pe perete si ne-am zis sa incepem sa citim la umbra lui :)

      Delete
  4. Succes, scumpete mica! Sper sa primesti copacelul si abia astept sa il vedem. Va pupam pe toate trei. Florentina si Leo mic.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cum sa nu-l primesc! De abia astept sa dau cu sapa...oare pe masura mea or avea? Va pupam si noi :-*

      Delete
  5. Succes si sa cresti frumos ! Cand vei fi mare, stiu ca vei citi carti doar pe computer, pentru a nu taia cineva copacelul tau. :) Spor la plantat !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc si probabil ai dreptate,deja am multe carti preferate si pe computer :)Cat despre copacelul meu ,o sa-l pazesc cu strasnicie.

      Delete
  6. interesanta carticica! sa cresti mare impreuna cu copacelul tau!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sunt foarte frumoase pozele si suntem tare cuminti cand ne uitam la ele :)

      Delete
  7. frumoasa carticica;spor la citit si la invatat :)
    sa cresti mare o data cu copacelul tau :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iti multumesc, locul in care il vom planta este aproape de casa,il voi vizita des :)

      Delete
  8. Copacelul vostru sa creasca mare si frumos :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumim! Si sa crestem si noi deodata cu el si sa avem radacini puternice :)

      Delete
  9. Sa o aduceti si pe la noi sa ne uitam impreuna la animalute!

    ReplyDelete
  10. Cred ca e cea mai dulce recenzie pe care am citit-o. Este foarte bine ca ati decis sa introduceti in viata copiiilor dumnevoastra o lectura despre animale, astfel incat sa invete sa le aprecieze si sa le iubeasca, inca de mici.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumim mult. Cartile le iubim de cand eram mititele de tot :)

      Delete
  11. Sa cresteti frumoase si puternice ca si copaceii vostri. Frumoase sunteti, puternice veti deveni citind.

    ReplyDelete
  12. Spor la copacei si felicitari pentru recenzie

    ReplyDelete
  13. Pare interesanta cartea, cu siguranta i-ar placea si fetitei mele, o am in vizor pentru cand mai creste...
    Spor la plantat!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu-mi pot inchipui copil caruia sa nu-i placa aceasta carte,desi sigur o va indragi.

      Delete
  14. Cea mai draguta recenzie! Spor la plantat si felicitari

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumim, trebuie sa mancam bine sa avem spor la sapat :)

      Delete
  15. Si fetitei mele de 4 ani si jumatate ii plac mult cartile de acest fel. Pana se face vremea frumoasa sa mergem la ferma animalelor, ne delectam cu acest fel de carti. SPor la citit si la plantat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cartea e o introducere perfecta inaintea unei vizite la frma. Multumim!

      Delete
  16. Foarte haioasa prezentarea, chiar mi-a placut!

    ReplyDelete
  17. frumoasă recenzia!
    spor la plantat câți mai mulți copăcei!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bucurie mare ca suntem si noi primite in randul celor mari si putem contribui!

      Delete
  18. Ha ha ! O carte numai bună pentru nepoțeii mei :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sigur,iar noi o recomandam cu mare drag :)

      Delete
  19. Mă bucur mult când văd copii cărora le plac animalele şi care învaţă de mici să le respecte - un lucru tot mai rar, din câte am observat eu. Cartea pare să fie tare drăguţă şi cred că şi nouă, adulţilor, ne-ar face plăcere să o răsfoim din când în când.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Probabil fiindca acum majoritatea copiilor au bunicii la oras si nu la tara.Cartea este tare frumoasa ,o recomandam si celor mari.

      Delete
  20. Cred că-i o mare, mare plăcere pentru copii să o răsfoiască. Mă gândesc s-o achiziționez și eu, mai ales că lucrez cu copii.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sigur si copiii cu care lucrezi o vor indragi :)

      Delete
  21. Multumesc din suflet pentru recomandare!
    Să creşti frumos... :)

    ReplyDelete
  22. Pare faină. Drăguță ideea recenziei. M-ai amuzat la partea cu reproducerea la cai :)) Asta nu e o carte pentru copii? Nu puteau să sară peste actul reproducerii, totuși?

    ReplyDelete
  23. O carticica frumoasa :)
    Bafta la strans comentarii!

    ReplyDelete
  24. Interesanta alegere.
    Spor la plantat copacei.

    ReplyDelete