Sunday, April 28, 2013

Crestem deodata cu copaceii nostri!

Probabil stiti deja ca am participat la a doua editie a campaniei vALLuntar 2013 si de unde,in urma recenziilor si comentariilor ,am primit patru stejari rosii.

Impreuna cu colegii mei din clasa I-a B si cu doamna invatatoare,i-am plantat in curtea Colegiului National Octavian Goga din Miercurea-Ciuc.
Ne-am impartit in patru grupe,le-am dat nume copaceiilor si cu totii am contribuit la plantarea lor.
Ne-am bucurat ca am avut ocazia sa vedem cum se planteaza un copac,ne-a placut mult sa ne bagam si noi manutele in pamant si sa sa ne aducem aportul asa cum ne-am priceput mai bine.

Acum,fiecare grupa are un copacel in grija,mergem in pauze sa-i verificam,sa-i udam si sa ne asiguram ca sunt bine.
In acesti copacei ne vedem pe noi,la fel suntem si noi ingrijiti de familia si dascalii nostri,care vegheaza asupra noastra si le multumim cu aceasta ocazie.
Crestem si noi deodata cu copaceii nostri!






 






No comments:

Post a Comment