Wednesday, June 19, 2013

Cum se fac taiteii de casa

Pentru Food Revolution Day 2013 am vrut sa pregatim ceva de la zero si cum nu m-ai facusem niciodata 
taitei de casa,am considerat ca e o provocare excelenta pentru noi. 
Voi stiati ca taiteii de casa sunt mai gustosi decat cei de la magazin?  Si noi credem ca sunt si mai sanatosi
A fost o activitate pe care o recomandam celor mici si celor mari,deopotriva.


Ingrediente:
100 gr de faina
1 ou
putina apa daca vi se pare prea tare aluatul
putina sare

Punem toate ingredientele intr-un bol si framantam. Cu toata puterea.
Dupa ce l-am framantat lasam aluatul deoparte 30 de minute.























Punem faina pe masa unde lucram si intindem aluatul,incercam sa intindem o foaie cat mai subtire.
Rulam aluatul si taiem taitetii,cat de subtire putem.


Dupa ce am taiat taiteii,ii desfacem si ii amestecam cu putina faina sa nu se lipeasca.
Noi am preparat niste taitei cu varza,in curand vom posta si reteta.


Taitetii nostri n-au fost cei mai subtiri,dar au fost facuti de noi si au fost cei mai gustosi!

Acum va lasam sa urmariti reteta video:



No comments:

Post a Comment