Monday, December 2, 2013

Cupcakes cu ciocolata si crema de branza

Cand vrem sa gatim ceva, propunem,stabilim ingredientele pe care le vom folosi ,ne uitam pe retete si mama ne spune daca ne-am descurca sau nu. In acest weekend,ca sa facem gatitul si mai interesant,am decis ca fiecare dintre noi sa aleaga un ingredient. Una dintre noi a ales ciocolata,cealalta cupcakes,iar mama crema de branza. Sa nu credeti ca ne-a speriat cu propunerea ei,chiar am fost incantate de provocare si de abia asteptam sa descoperim ceva nou.
Pana la urma s-a decis sa facem cupcakes cu crema de branza. Pentru noi a fost ceva inedit,eram obisnuite doar cu cremele de unt ,de ciocolata sau frisca pe care le aplicam la muffins.Am avut o supriza foarte placuta,pe care de abia asteptam sa o incercam si in alte combinatii.
Am ales sa le decoram astfel,pentru ca se potrivesc cu Craciunul, noi le vom reface de sarbatori.
Folositi o cacao de calitate buna.
Reteta este pentru 16 cupcakes.


Ingrediente pentru cupcakes:
250 gr zahar
225 gr unt
200 gr de faina
2 lingurite de praf de copt
4 linguri de cacao
4 oua
esenta de vanilie
Ingrediente pentru crema de branza:
o cutie Ceva Fin cu smantana
o cutie Ceva Pufos cu smantana
zahar pudra dupa gust (am uitat sa cantarim,am tot pus si am gustat_
esenta de rom
pentru decor:bilute argintii,seminte de rodie



Mod de preparare:
Preincalzim cuptorul.
Punem toate ingredientele pentru cupcakes intr-un bol si amestecam cu mixerul cam 2-3 minute.
Punem foile de cupcakes in tava si adaugam din amestec,dar nu le umplem de tot.
Dam tava la cuptor si le coacem cam 20 de minute.

                       

Pregatim crema. Amestecam cremele de branza,adaugam zaharul pudra si esenta de rom. Amestecam si dam la frigider pana se racesc cupcakes-urile.
Ornam cu crema de branza si decoram cu bilute argintii si seminte de rodie.

                              



No comments:

Post a Comment