Tuesday, December 10, 2013

Negresa cu banane,ciocolata si Miez de Lapte

Pentru ca si noi contribuim la deserturile de sarbatori,am cautat o reteta cu ingrediente care ne plac si care este si usor de pregatit. Ne-am amintit de aceasta reteta pe care am incercat-o acum doi ani si care intruneste cererile de mai sus. Am folosit banane care au fost congelate si am obtinut o prajitura cu o consistenta moale,cu aroma intensa de ciocolata si banane.
Dar noi nu ne-am oprit aici,am vrut sa vedem ce mai putem improviza si ne-am gandit ca ar arata bine sa adaugam si bucatele de Miez de Lapte. 




Ingrediente:
120 ml lapte
120 ml ulei
250 ml apa calduta
2 oua
3 banane coapte bine
250 gr zahar vanilat (batoane de vanilie in borcanul cu zahar)
275 gr faina
4-5 linguri de cacao
1 1/2 lingurita praf de copt
1 1/2 lingurita bicarbonat de sodiu
putina sare
Miez de Lapte Delaco

Mod de preparare:
Preincalzim cuptorul.
Intr-un bol punem laptele,uleiul,apa,bananele si ouale si amestecam.Noi ne-am dat seama ca e mai usor sa amesteci cu un mixer.
In al bol punem restul ingredientelor,amestecam si apoi turnam continutul in celalalt bol.
Amestecam din nou cu mixerul. Veti obtine o compozitie destul de fluida.
Noi am folosit o tava de 20x30 peste care am pus foaie de copt. Am turnat compozitia,am adaugat bucatile de Miez de Lapte si am dat la cuptor cam 45 de minute.

Iata si cea facuta acum doi ani si unde am folosit o tava de dimensiuni mai mici:


Puteti viziona si varianta video a retetei  noastre:


No comments:

Post a Comment