Friday, December 6, 2013

Sandvisuri Mos Craciun

Micul dejunul nostru preferat este cand facem sandvisuri pe care le decoram noi si unde ne putem folosi imaginatia.
Si cum si lui Mos Craciun ii plac astfel de sandvisuri decorate,ne-am postat la bucatarie si ne-am apucat de joaca.


Ingredientele de care avem nevoie sunt: Ceva Pufos cu smantana, o rosie,masline negre,cascaval Sofia si felii de paine.


Pentru mosul de mai sus,am decupat painea cu forma de prajitura in forma de inima. Am intors-o invers,am pus Ceva Pufos in forma de decorat si am facut barba. Ochii sunt facuti din capetele de masline,nasul si caciula din rosie.


La mosul acesta,am taiat cu un pahar o forma rotunda. Am uns partea de jos cu Ceva Pufos si am presarat cascaval ras. Ochii sunt tot din capete de masline,iar nasul si caciula din rosie. Nu uitati nici de varful caciuliii.


No comments:

Post a Comment