Sunday, December 15, 2013

Tiramisu cu pireu de castane

Deserturile sunt probabil primele retete incercate de copii,pentru ca sunt pe cele pe care ei le iubesc cel mai mult si unele sunt mai usor de pregatit decat alte feluri de mancare. Cu putin ajutor din partea unui adult,copiii se vor descurca si vor putea pregati un desert spectaculos,cum este cel pe care l-am incercat noi. 
Am vazut reteta la Laura's Sweets si am zis ca o putem face si noi,cu putine schimbari ca sa fie potrivita si pentru cei mici.


Ingrediente:
o punga de piscoturi de 250 gr
2 cutii de mascarpone Delaco (2x250 gr)
un pachet de castane congelate (250 gr)-arata ca pachetul de unt
putina miere
vanilie
cacao

Mod de preparare:
Am amestecat pireul de castane cu mascarpone. Nu am mai adaugat zahar,ni s-a parut destul de dulce.
Am amestecat putina apa cu miere si esenta de vanilie.
Intr-o cutie am pus un rand de piscoturi. Puteti folosi si o tava ,daca faceti o cantitate mai mare.
Am uns piscoturile cu apa cu miere,am adaugat o treime din crema ,apoi iar un rand de piscoturi,iar le-am uns si inca un rand de crema.
Termina cu un rand de piscoturi si crema peste care presaram cacao.
Dam cutia la frigider si lasam tiramisu sa se raceasca.

Avem si varianta video:

1 comment:

  1. adorabile! nu ai cum sa nu le indragesti. Iar tiramisu asta mi-a placut tare mult si ma bucur ca v-a placut si voua! va pup pe toate trei!muah!

    ReplyDelete