Tuesday, January 7, 2014

Bomboane de ciocolata cu cocos

Inainte de a va arata ce retete am pregatit si noi de sarbatori,iata cu ce reteta am inceput anul. Niste bomboane umplute cu nuca de cocos si care au disparut foarte repede de pe farfurie.

Am dat in bucatarie peste o reteta de bomboane de ciocolata si aveau pe ea poza cu ciocolata in forma de dinozauri. Ne-am amintit ca avem o forma de silicon de la decorix.ro. De fapt,tot de acolo aveam si reteta. 
Este o reteta care poate fi pregatita de copii,fara sau cu foarte putin ajutor din partea adultilor.



Ingrediente:
40 gr nuca de cocos Dr Oetker
50 gr zahar pudra
30 gr unt
45 gr ciocolata alba
65 gr ciocolata amara


Mod de preparare:
Mai intai pregatim umplutura bomboanelor.
Amestecam nuca de cocos cu zaharul,untul si ciocolata alba topita.
Topim ciocolata neagra in cuptorul cu microunde si cu ajutorul unei pensule punem un strat in forma de dinozauri. Asteptam sa se raceasca si mai aplicam un strat.
Cu o lingurita punem umplutura de cocos,apoi mai adaugam un strat de ciocolata.
Lasam sa se intareasca . Din aceasta cantitate ies 12 dinozauri mititei,dragalasi si gustosi.


1 comment:

  1. Dragutelor , voi sunteti maruntelele Adinei , asa-i ? Imi pare tare bine ca v-am intalnit

    ReplyDelete