Friday, May 30, 2014

Muffins Hello Kitty

Aproape fara sa ne dam seama, am ajuns la o suta de postari! In curand bloguletul nostru implineste 2 anisori, ani in care am postat din retetele noastre, dar si din diferitele activitati. Am facut mult mai multe, dar timpul nu ne-a permis sa vi le aratam pe toate, cateodata a fost mai simplu sa postam pe pagina de facebook MiniChefs .

Va multumim ca sunteti alaturi de noi si ca ne urmariti si noi putem sa va spunem ca vom continua sa evoluam  si sa pregatim lucruri din ce in ce mai interesante.


Si pentru ceva aniversar, trebuia sa pregatim ceva pe placul copiilor si anume muffins cu un caracter indragit, Hello Kitty. Si am folosit forma oferita de formetorturi.ro, o forma de silicon cu care ne place sa lucram. Sunt usor de folosit, formele de Hello Kitty nu sunt mari, sunt perfecte pentru manutele celor mici. Cu muffins-urile mari ne cam chinuim, acestea au incaput numai bine in mainile noastre.
Dupa ce s-au copt, au fost foarte usor de scos din forme, noi chiar ne-am distrat foarte tare cum sareau afara :))


O sa vedeti ca deja le-am facut de doua ori, va dam si voua reteta in caz ca vreti sa le incercati. Este reteta noastra favorita de muffins, nu putem sa va spunem exact cate Hello Kitty ies dintr-o portie, pentru ca am facut si mini muffins. 

Ingrediente:
250 g faina
3 lingurita praf de copt
175 g zahar cu aroma de vanilie
200 ml lapte
50 ml ulei
1 ou
3-4 linguri de cacao (optional) 
putina sare
creioane de decorat

Mod de preparare:
Am pus intr-un bol faina, zaharul, praful de copt si sarea. Daca folositi, adaugati si cacao. In alt bol am pus laptele, uleiul, oul si le-am amestecat. Am pus continutul in bolul cu faina si am amestecat usor.
Am pus cu lingurita in formele de muffins si am dat la cuptorul preincalzit. Se fac in 20-25 minute.
Dupa ce s-au copt, le-am scos, le-am lasat sa se raceasca si le-am decorat.

Acum ca am trecut de prima suta, sa ne auzim cu bine la urmatoarea!
Va multumim ca sunteti alaturi de noi!

No comments:

Post a Comment