Friday, May 2, 2014

Prajitura cu iaurt si capsuni

Sunt deja vreo doi ani ca noi facem aceasta prajitura si inca nu am reusit sa o postam. Prima oara am facut-o cu caise si am dus-o la un gratar. Nici firimituri n-am mai adus acasa.



Este o prajitura usor de preparat,la care puteti folosi orice fructe de sezon. Noi am mai incercat-o cu visine,zmeura,nectarine,piersici si chiar portocale.



Ne-am inspirat de la Ruxy de pe bucataras.ro,noi am mai facut si prajitura Rudy,tot dupa o reteta de a ei.
Multumim si o sa ne uitam si pe alte retete,ca ne cam plac cele incercate pana acum.


Ingrediente:
4 oua
6 linguri ulei
5 linguri de iaurt
175 gr de zahar cu vanilie
200 gr de faina
3 lingurite de praf de copt
un bol cu capsuni,taiate in cubulete

Nu stim daca este o ordine anume,noi am pus mai intai ingredientele uscate,apoi pe cele lichide.
Am amestecat si am pus compozitia intr-o tava de silicon. Am presarat deasupra si capsunele. Le puteti pune si in compozitie,dar incercati sa nu le zdrobiti.
Punem tava in cuptorul preincalzit si lasam la foc potrivit cam 40-45 de minute. La sfarsit am dat focul mic.
Scoatem din cuptor si pudram cu zahar.

Puteti urmari si reteta video mai jos:




1 comment: