Monday, July 14, 2014

Prajitura rasturnata cu ananas la picnic cu Sunfood

Am primit si noi invitatie la picnic de la SunFood si cum la noi picnicurile sunt foarte dese vara, ne-am gandit la o reteta care sa fie pe placul copiilor. Si am ales o prajitura rasturnata cu ananas, care nu numai ca e aspectuoasa, dar e si foarte gustoasa.


Picnicul meu este unul pe care il voi tine minte, mai intai am plecat de acasa fara acumulator la aparatul foto. Asa e cand te bazezi pe adulti :))
Pentru ca Mini Chefs nu au fost in formatie completa, invitati la picnic au fost plusurile mele preferate, dar si ursuletul de plus al surioarei mele, inlocuitorul ei. 

Iata cum am facut prajitura cu ananas:
Ingrediente:
Pentru baza
60 g unt
3 linguri zahar brun
5 felii de ananas SunFood
Pentru prajitura
125 g unt
100 g zahar
2 oua
1 plic zahar vanilat
200 g faina
2 lingurite praf de copt
100 ml lapte

Am amestecat untul si zaharul brun si l-am pus in forma de silicon, peste care am asezat feliile de ananas.


Si una din regulile cele mai importante este sa gustati ingredientele.


Dupa ce, cu greu, m-am oprit din degustare, am facut compozitia pentru prajitura. Si pentru ca nu aveam destula faina, jumatate din cantitate a fost faina neagra. Iar, din motive care nu au tinut de mine :))

Am amestecat untul, ouale, zaharul, zaharul vanilat, apoi am adaugat faina si laptele si am amestecat usor.
Am turnat compozitia peste feliile de ananas si am bagat forma la cuptorul preincalzit.

Am copt prajitura cam 40 de minute la foc moderat, am lasat-o sa se raceasca si am rasturnat-o.

Apoi am dus-o la picnic si am realizat ca nu putem face poze, doar cu telefonul. Am salvat o felie si pentru acasa si mic cu mare au laudat prajitura mea rasturnata.


Sa faceti si voi!

No comments:

Post a Comment